Неконвенционалната кампания на MINI “NOT NORMAL“ навлиза в нова фаза през юни. Кампанията подчертава характерното за марката отношение към живота – екстровертно, индивидуално, на бързи обороти и акцентира върху особената емоционална връзка между MINI автомобил и неговия собственик. „NOT NORMAL“ е с фокус върху независимия характер на MINI.
В кампанията са интегрирани всички продукти на марката и тя използва всички комуникационни канали.
В кампнията са включени два видео клипа - „A FRIEND FOR LIFE“, който акцентира върху дългосрочното обвързване на MINI и неговия собственик, като клипът има няколко възможни края, включително един с участието на известния финландски рали пилот от миналото и емблематичен MINI фен Рауно Аалтонен.
„BAND OF MINI“, показва MINI собственици в различни модели MINI, които се срещат на едно кръстовище, слушайки едновременно I Believe In A Thing Called Love на The Darkness. Четиримата формират една различна група обединена от любовта към MINI, но и споделяща сходни отношение към живота и интереси. Последната сцена представя известният булдог Tillman, който управлява своя скейтборд.
Принт кампанията е изцяло в духа на MINI. Тя използва цветни мотиви и хитроумни послания в духа на „NOT NORMAL“ историите. Всички мотиви имат сходен вид и усещане и представят силната връзка между MINI и неговия собственик.
Кампанията ще използва и он-лайн канали и по-специално социални медии. На 29 юли 2013 г. в Лондон ще бъде даден старт на маюабно интерактивно събитие с фокус върху Биг Бен, Westminster Abbey и Кралицата. MINI феновете ще трансформират британската столица в истински NOT NORMAL притегателен център, където всеки иска да бъде виртуално или физически. Вълнуващо пътешествие от дигиталния към истинския свят очаква MINI общността.Видео
Видео
Audi Sport quattro II - очакваме го във Франкфурт
Infiniti Q50 кацна в България
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!